måndag 6 februari 2012


Förnöjsamhet över dagen som varit!


Jag försöker komma ihåg att varje kväll när jag lägger mig tänka
på minst FEM saker som gjort mig förnöjsam under dagen som gått.
Jag gör det för att fylla min själ med förnöjsamhet, glädje och tacksamhet.

Idag 2012-02-06 känner jag förnöjsamhet över:
- De underbart goa människorna som jobbar på AAA-kliniken, Jag gick därifrån varm och glad i hjärtat!
- Att jag fick träffa en väldigt god nyvunnen vän och äta lunch med henne.
- Ett mail från kommunen som gav mig några månaders uppskov.
- En väldigt go kelstund i soffan med voffen.
- Att jag haft kontakt med mina nära och kära innan dagen tagit slut och att de alla är ok.

Jag tackar för detta och mycket mer!
Nu somnar jag gott. Dito till er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar