lördag 21 januari 2012







Jag heter Anett och är född på ljuva 60-talet på Bästkusten, men flyttade tidigt till Stockholm, vilket gav mig min barndoms bästa minnen - sjölivet!

Började måla i olja redan som 14-åring tackvare en pådrivande konstlärare. Vann kommunens konsttävling som 15 åring. Spelade teater som barn hos Tomas Funck alias grodan Boll och senare på Calle flygare teaterskolan.

Jag har arbetat som bilsäljare, sekreterare, limousinförare, massör osv. Har stor erfarenhet inom hälsa och sjukvård utifrån olika vinklar.

Fick sjukdomen MS i vuxen ålder vilket gjort att jag fått omvärdera mycket i mitt liv. Jag har lärt mig att vara förnöjd över vardagens små lyckor ex att kunna gå, att kunna göra sin egen mat, att se och höra allt vacker som finns.

Så jag fortsätter att skapa! Målar, skriver och fotar!
Och jag arbetar fortfarande på min andliga utveckling, att axla min mors arv. Har i många år tagit ut Jordstrålning. Förutom detta har alltid bilar och båtar varit stora intressen. Likaså naturen och mina hundar.

Välkommen att följa mitt livs olika linjer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar