måndag 31 december 2012


Nyårstankar



Varje Nyår summerar man väl året som varit och hoppas på året som ska komma.

Jag tror det är nyttigt att göra detta. Rannsaka sig själv på både kritiskt och positivt sätt. Se vad man gjort bra och vad man kanske kunde gjort bättre.

För mig så går jag ur detta året starkare. Jag har ju överlevt årets prövningar! Men jag har också fått så enormt mycket gott. Det har strömmat kärlek till mig från så många underbara människor.
Jag har blommat ut vad gäller mitt intresse - att måla. Jag har haft flera utställningar och har flera redan inplanerade året som kommer.

Det känns som om jag skapat en grund för en nystart. Rensat mycket gammalt. Fått nya insikter. Fått ny inspiration och som sagt, jag är så tacksam för alla underbart fina människor som nu finns i mitt liv.

Jag har sagt flera år nu att nästa år måste bli bättre än det gamla. Men i år känner jag att det verkligen kan bli verklighet. Året som kommer känns ljust och än mer kärleksfull. Och med allt som jag lärt mig detta år så blir  verkligheten det man drar till sig.

Så tänk ljus, tänk kärlek så blir det nya året ljus och kärlek.


Önskar Er alla ett riktigt fint, gott, ljust och kärleksfullt 2013!


1 kommentar:

  1. Såå glädjande, att du känner så inför det nya året - <3 - och TACK, detsamma till dig <3 ett Gott Nytt År!

    SvaraRadera